11 stycznia 2014

Prolog - Niecodziennie ciemno

W taki sposób spędzała niemal każdą chwile na wolności. Powoli wstała, i machnęła cienkim, rozdzwonionym językiem, sprawdzając czy ktoś ją obserwuje - nikogo nie było. Mogła teraz chodzić jak człowiek. Zasłoniła się wielkim liściem, bo instynktownie krępowała się nagością, jaką przedstawiała. Szła w stronę wody, mijając wielkie drzewa.

Nie wyglądała na kogoś, kto przed chwilą zjadł małego jelenia. Wręcz przeciwnie - była chuda, jak gdyby nie jadła od wielu tygodni. Przypominała zwykłą kobietę, którą nie była. Ciało było blade, w żółte cętki. Wyjątkowo wysoka. Głowa niewielka, wyraźnie wyodrębniona, o trójkątnym kształcie, oczy niewielkie, pionowa źrenica, tęczówka jasnożółta tak bardzo, że raziła w oczy. Po bokach ud widoczne mniejsze brązowe lub czarne plamy o kształcie zbliżonym do rombów. Delikatne usta, pokryte były krwią po ostatnim posiłku.

15 komentarzy :

  1. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prolog! Dotychczas czytałam twoje recenzje- które bardzo sb cenię- ale nie myślałam, że jesteś jakoś wyjątkowo dobra w pisaniu. No ale widać, że masz potencjał, który warto rozwijać :D tylko tak dalej! XD zapraszam http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem pod wrażeniem :) jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale chyba nie ostatni :D prolog bardzo dobry, na pewno wpadnę tu jeszcze żeby dalsze części.
    Pozdrawiam :)
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaki fantastyczne prolog, przeszył mnie dreszcz jak go czytałam, jest taki mroczny i tajemniczy, bardzo mi się podoba. :D Jesteś naprawdę dobra w pisaniu i liczę na to, że napiszesz do tego prologa jakieś opowiadanie. :D
    Z chęcią będę wpadała na twojego bloga.
    Zapraszam do mnie:
    http://deszczowooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, odrobinke drastyczne! haha
    ale bardzo podoba mi się to co piszesz!
    Zajrzę tu jeszcze na pewno!
    Pozdrawiam i obserwuje, Aga xx
    http://cook-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co to... Pierwsza moja myśl to jaką nimfa wodna, wróżka. Potem raczej jakaś dość krwiożercza zmutowana wróżka...
    Nie mam zielonego pojęcia o czym będzie ta historia, ale mam nadzieję żę niedługo sie dowiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prolog ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe i takie... w jakimś sensie niezwykłe, straszne.
    Spodobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe, może to jakaś krwiożercza wróżka... Czytałam też różne twoje recenzje i większość książek czytałam i twoje zdanie o nich jest mniej więcej takie same jak moje :P Czekam na ciąg dalszy :) Zapraszam do siebie\ http://becausesomeonmakesthesmileappear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe :) dreszczyk emocji.. Super!
    zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Są emocje, są :D
    Fajnie napisane, i czekam na dalszy ciąg :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Nie wyglądała na kogoś, kto przed chwilą zjadł małego jelenia." - Wow ;p
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prolog!
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm... na początku przypomniało mi to Ewę po tym jak zjadła owoc. Po chwili wampira, a nie wiedziałam kim ona jest xD
    Ciekawy, kurde nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Chcę bardzo poznać odpowiedź! :D nie ma co się rozpisytwać, bo to dopiero prolog :D
    Fajnie, że zdecydowałaś się publikować :)
    Czytałam "Mroczną Bohaterkę". Jest niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja kocham takich ludzi jak Ty! To co robisz i tworzysz jest fascynujące!
    Świetny prolog! Z niecierpliwością czekam na pozostałe części...
    Przede wszystkim - jest czytelnie! :-*

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia w moim małym giveaway’u!
    Do wygrania wymarzona sukienka warta 200$, a dla pozostałych nagrody gwarantowane!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz milo widziany i wywołuje uśmiech na twarz.
weryfikację obrazkową wyłączono, a każda anonimowa osoba może dodać komentarz.